היי לכולם,
אני עובד על ימאהה 6 כ"ס (6M8) דו-פעימות ומנסה להגדיר את תזמון ההצתה המקסימלי (35° BTDC).
במדריך השירות כתוב לכוון את גלגל התנופה ל-35° ולאחר מכן ליישר את סימני התזמון על בסיס המגנטו וגלגל התנופה, אבל אני לא מוצא את הסימנים האלה בשום מקום.
חיפשתי בכל מקום מסביב לגלגל התנופה ובסיס...